• content_img
  • content_img
  • content_img
  • content_img
  • content_img

Batata

Vrijeme dozrijevanja je rujan, ali mogu biti dostupne do svibnja.

 

Blagotvorna djelovanja

Batata, slatki krumpir, nije samo slatka inačica krumpira, već ona ima potpuno drugačiji prehrambeni profil. Iznimno je bogata beta-karotenom, vitaminima C i A pa poboljšava antioksidativnu zaštitu organizma i poboljšava zdravlje pluća. Sadrži i željezo koji utječe na proizvodnju energije, vitamin B6 i kalij koji čuvaju srce i prehrambena vlakna, koja poboljšavaju zdravlje probavnog sustava. Nedavno je ubrojena i antidijabetičke namirnice. Utječe na stabiliziranje šećera u krvi i snižavanje rezistencije na inzulin.

 

Pohrana

Batata je robusno povrće koje se dobro čuva. Ne biste ih trebali čuvati u hladnjaku jer dobiva loš ukus. Jako se dobro čuva u podrumima za povrće i zemlji. Vlaga i svjetlost uzrokovat će klijanje batate pa je stoga vrlo hladno, tamno i suho mjesto, poput podruma, savršeno mjesto za čuvanje batate. Ne stavljajte je u plastične vreće.

 

Priprema

Prije pripreme, najprije operite batatu. Kupujete li ekološki uzgojenu, možete jesti i meso i koru. Batate se mogu kuhati i peći.

Recepti

Sezona:

rujan – svibanj