• content_img
  • content_img
  • content_img
  • content_img
  • content_img

Prokulice

Uspijeva  tijekom cijele godine, ali vrhunac sezone su hladni mjeseci.

 

Blagotvorna djelovanja

Iako izgledaju kao mali kupusi, prokulice su sve samo ne male s obzirom na prehrambenu vrijednost. Uz vitamine C, A i E koji osiguravaju snažnu antioksidativnu aktivnost i protuupalnu zaštitu, bogate su folnom kiselinom i vitaminom K. Vitamin C podržava funkciju imunološkog sustava . Kao veliki izvor vitamina A, kroz visoku razinu beta-karotena, obje stvari igraju veliku ulogu u obrani organizma od infekcija te očuvanju mekoće i sjaja kože. Sadrže mnogobrojne hranjive tvari koje poboljšavaju zdravlje probavnog sustava, kostiju, proizvodnju energije te reguliraju san.

 

Pohrana

Prokulice će postati mekane, žute i gorke ako ih pravilno ne čuvate. Pohranite ih u hladnjaku, najbolje u plastičnoj vrećici iz koje je prethodno istisnut zrak. Ne perite ih prije stavljanja u hladnjak jer će izlaganje vodi ubrzati proces kvarenja. 

 

Priprema

Rezanje prokulica na jednake dijelove omogućit će ravnomjerno kuhanje. Prije kuhanja neka odstoje 5 minuta kako bi se maksimalno formirale hranjive tvari.

Sezona:

siječanj – prosinac