• content_img
  • content_img
  • content_img
  • content_img
  • content_img

Dinja

Ljetni mjeseci su pravo vrijeme za dinju.

 

 

Blagotvorna djelovanja

Dinja je bogat izvor hranjvih tvari koje štite srce, poput vitamina C i vitamina A. Istraživanja su pokazala da visoka razina tih vitamina smanjuje rizik od bolesti srca. Pruža vrlo snažnu antioksidativnu zaštitu protiv slobodnih radikala. Poput mnogih vrsta voća, dinja je idelana za ljude koji žele izgubiti na tjelesnoj masi jer sadržava puno hranjivih tvari na malu masu. Blagotvorno djeluje na zdravlje očiju, poboljšava zdravlje i imunitet, poboljšava zdravlje srca i potiče zdravlje stanica u organizmu. Dinja je također koncentrirani izvor vitamina B1 koji proizvodi energijiu.

 

Pohrana

Dinju je najbolje čuvati u hladnjaku jer na sobnoj temepretauri i dalje diše. Niža temperatura usporit će brzinu disanja i tako sačuvati vitamine i svježinu. Ali često hladnjak nije dovoljno velik za dinje. Dinja se tada može čuvati i na sobnoj temperaturi, ali prikladnije je hladno, tamno i suho mjesto. Ako se otvori i prereže, onda ostatak treba narezati na manje komade i staviti u hladnjak.

 

Priprema

Dinja je zrela, slatka i spremna za jelo ako dio sa suprotne strane peteljke postane blago mekan. Najukusnije su kad su na soboj temperaturi. Prije jela potrebno ju je dobro oprati kako bi se uklonili ostatci zemlje i bakterija. Dinja sadržava najviše hranjivih tvari ako se jede svježa.

Sezona:

kolovoz – listopad