• content_img
  • content_img
  • content_img
  • content_img
  • content_img

Pšenica

Raspoloživa tijekom cijele godine.

 

Blagotvorna djelovanja

Pšenica poboljšava zdravlje probavnog sustava zbog velike količine prehrambenih vlakana. Nedavna je studija pokazala da je i zdrava tjelesna masa povezana s unosom cjelovitih namirnica bogatih prehrambenim vlaknima poput cjelovite pšenice. Osim što pomaže u održavanju tjelesne mase, konzumiranje namirnica od cjelovitih žitarica, također se povezuje sa zaštitom od otpornosti na inzulin i od metaboličkog sindroma. Pšenica podupire optimalno zdravlje, ali je i koncentrirani izvor drugih za zdravlje korisnih tvari. Među njima su mangan koji uništava slobodne radikale, magnezij koji opušta mišiće te triptofan koji regulira san.

 

Biokemijske značajke

Pšenica je jedan od izvora oksalata što kod nekih ljudi može izazvati određene zdravstvene tegobe. Također je i jedna od namirnica koju se često povezuje s alergijskim reakcijama. Sadržava bjelančevine glutena na koji su neke osobe osjetljive.

 

Pohrana

Pšenicu treba čuvati u hermetički zatvorenom spremniku na hladnom, suhom i tamnom mjestu.

 

Priprema

Pšenica se najčešće koristi za pripremu vrućih žitnih kašica. Dodaje se u vruću kipuću vodu i lagano kuha. Također se može koristiti i u salatama.

Recepti

Sezona:

siječanj – prosinac